Saturday, January 14, 2012

This is my first time!!

Assalamualaikum...hai sume..salut................................................. (amboi,panjang benor titiknye)

this is my first time,yes it is!! first time menulis blog, n first time jugak berharap yang akan ade orang baca blog saya nih (ini bukan pancing undian yer..:D)
okey,okey,okey...firstly, salam perkenalan kpd sumer yg x kenal, yg dah kenal, yg nk kenal ( bgus yer besarkan lagi muhibbah..:p),dan len2 yg berkaitan..
secondly, mari kite bergerak ke segmen ke2: segmen siapa saya?? anda boleh jawab? x kot..hehe..xpe2,biar saya je yg jawab yer kerana hanya Roziana binti Abd Rasit shj yg mengenal dirinye..( ala,mcm hanya jauhari je yg mengenal manikam..:p)
ooppss,saya telahpun memecahkan satu rahsia saye,identiti sebenar pemilik this world of mine: jeng...jen...jeng..Roziana Abd Rasit ataupun nama glamour/komersial (haha..lol) nana..ade juger yg memanggil saya rozi..ikut sukerla nk pnggil apapun asalkan?? halal dan selamat..hehe..aslkn baikkkkkkk..
haaa,tu baru nama,dah penat da bce?? harap xla yer..:)
umur?? kalau ikut kalendar 2012,saya dahpun berumur 21 tahun..tapiiiiiiiii kalau ikut HATI,muda lagi..hehe..tuk mengekalkan kemudaan dan keayuan,saya bru berumur 2o tahun,14 hari..awet mude lagi..:P
status?? bujang lagiiiii,insyaAllah kahwin hujung tahun,tapi tahun biler??? haa,yg tu kiter xtau lagi..:DD my sisters n brother pun xkawen lagi,xkn nk potong line pulak kn..:)
study??(serius ckit ea,bab2 belajar nie kne serius..keh3) yes,im still studying..saya skrg belajar dalam bidang linguistik bahasa perancis, dan skrg sedang belajar di Perancis (bru jer,xsmpi setahun lg,doakan yg terbaik utk saya yer!! time kasih sumer)..tp skg kat malaysia la,cutiii (wlupun bru jer smpi france,still nk balik jugak)...hehehe...
apa lagi yek???? ermmmm..mcm dah banyak tulis dah..hehe..
rsenye oklar kot utk setakat ini yee,kalau ader yg terkurang,terkasar,terlebih2,maafkanlah diri ini yer..hehe..kalau ade yg nk tnye paper,blehla comment,comment n trus mengomment ( meng+comment) yer..(haha,perasan..n satu lg pancing..hahahaha)
baiklah,bagi menutup majlis kite (ayat bese waktu sekolh),marilah saya hadiahkan anda sume sedikit/secebis gmbr2 saya yer..harap anda terhibur..senyum ckitttt..:)



haaa,nie masa kocik lagi (ambil perhatian: yg plg baby dekat situ k..:P)


yg nih pulak,da bosau ckit..:)


dan yg terakhir,makinnnn bosauuuuuuuu..haha..

so, last but not least,silelah bce blog saya n kerjasama dari pihak anda didahului dengan ucapan terima kasihhhhh...............:DDD
have a good day!!
wassalam..:)

No comments:

Post a Comment