Monday, January 16, 2012

5 hari lagi............sob3...

Assalamualaikum sumer!! Sihat?? Nana doakan semoga korg sumer sihat sejahtera dan gembira selalu...hehe..( aii,tajuk cm sedih,asl plak mula2 cm gembira..keh3..)
xkn nk sedih2 plak,mstila gembira gak kn..

nk dimulakan citer,lagi 5 hari.......saya akan meninggalkan Malaysia,keluarga,kawan2 dan makanan2 lazat kat sini dan pulang kembali ke Perancis sbb cuti sem dah nk abis..:(
klas akn start balik awal februari n flight nana 21 aribln nie...sob3..rsenye cm bru jer cutiii,tp dah nk blik dah......



shuuuuuuuu...fly me to France...... (klu fly me to the moon tu cm bohong sgt kn)

Bile ckp psl flight nie,perghhhhh...13 jam tue lame giler kot sblm smpi..punggung rse nk tercabut pn ader jgk..heheh..nk tdo plak,smpi 13 jam,pening gak kepale nie..:) luper nk gtau,aritu nana malaysia airlines a.k.a mas..best jgkla..cehh,penghargaan nie tuk mas, tbe2 minggu lps nana dpt kad reward drpd mas sbb gne prkhidmatan diorg kn..hehe...thanks MAS!!!



so, dlm mase 5 hari,nana nk gunekan mase yg sebaik mungkin tuk memanfaatkan mase nih ngan family tercintaaaaaaaaaa....nak mkn masakan2 yg kucintaaaaaaaaaaaaaaaa...dan sume yg tercintaaaaaaaaaaaaaaaaaa2 lagilah ye...:D
esok plak,saya nk g shopping2 brg nk bwk balik france,termasuklah rempah2 yg org kirim,sumerlaa..hehe..ikan bilis,kicap( nih mesti nih! ),maggi (pun penting gak nih),rempah ratus n ,macam2 lagi..hehe...kali nie luggage konpem pnuh ngan makanan..hahha..ader aku kisah????? :P




haaa..kire cmnie lah..tp nie bkn luggage saya yer..keh3

oklah kwn2,memandangkan waktu begitu berharga tuk saya buat masa nih..smpi di sini sajer tuk arini..insyaAllah,sok saya updateee lagi k..time ksh pd yg membace,pd yg x bace ( cm membohong plak la kn,sbb klu bc nih mksdnye bg la tuh..kehh4) slmt bergembira..(x masok kn,ader aku kisah??? haha)
baiklah,nana minta maaf yer klu aderr yg xske,menyampah dan mungkin ader yg nk termuntahh2 bc blog/entri2 saya ( ader ke??) hehe..jmpe lg n jge diriiiii..
slmt mlam n wslm..........:DDD

No comments:

Post a Comment